Kontakteeru meiega

Eesti beebitoitude ja smuutide ekspordipotentsiaal suur

Majandus.ee: Salvest Beebitoit PM/SCANPIX BALTICS/Liis Treimann
Salvesti beebitoidud on populaarsed Ukrainast kuni Ghanani. PM/SCANPIX BALTICS/Liis Treimann

Uudised

Eesti beebitoitude ja smuutide ekspordipotentsiaal suur

Tartu külje all tegutsev Salvest pöörab eksporditegevuses üha rohkem tähelepanu riikidele, kus ollakse valmis maksma kvaliteetsete smuutide, lastetoitude, ketšupite ja valmistoitude eest keskmisest kõrgemat hinda. Suurem osa ekspordikäibest tuleb öko-lastetoitudest.

Salvesti ekspordijuhi Meelis Leidti sõnul moodustas eksport 2017. aastal ligi 18% Salvesti käibest ning lastetoidu müük välisturgudel aitas teenida üle kahe kolmandiku kogu ekspordikäibest. „Ökoloogilisest toorainest koostöös lastearstiga loodud beebitoidud täidavad kõiki nõudmisi, mida heaoluriikides ja jõukamates tarbijagruppides Premium-klassi lastetoodetelt oodatakse. Seetõttu avaneb lastetoidule pidevalt uusi ekspordiväljavaateid ning keskendume just nendele võimalustele, mis meile kõige kõrgemat tulu teenivad. Hinnasõdadest meie osa ei võta,“ ütleb Leidt.

Eksport ka Ghanasse

Lisaks Baltimaadele on Salvesti lastetooted üha rohkem saadaval ka Skandinaavia riikides, kuid Salvesti tooteid eksporditakse ka Kreekasse, Ukrainasse, Moldovasse, Valgevenesse, Venemaale, Aserbaidžaani ja Kasahstani. „Kõige eksootilisem Salvesti tooteid müüv turg on jätkuvalt Ghana, kus meie Salvest Baby tooted on jõukamate tarbijate seas võitmas üha laiemat poolehoidu,“ sõnas ta.

Selle aasta staariks smuutid

2017. aastal oli teine suurim tootegrupp Salvesti ekspordikäibes ketšup, kuid 2018. aasta jooksul tõotavad selle asemel üheks suurimaks ekspordiartikliks saada Smushie Salvesti Smushie supersmuutid. Pärast 2017. aasta novembris turule jõudmist võeti need kohe müüki Prantsusmaa kauplustesse ning täna saavad seda osta juba ka Soome, Läti, Leedu, Sloveenia, Kreeka ja isegi Hong Kongi tarbijad. Peatselt lisanduvad listi veel Saksamaa, Rootsi ja veel mõned riigid.

„Oleme Smushiet tutvustanud viimase kuue kuu jooksul juba neljal rahvusvahelisel messil ning raske töö ja suur investeering annavad juba esimesi vilju. Suure tõenäosusega avaneb meil lähiajal võimalus alustada Smushie müüki Ameerika Ühendriikides ning see on kindlasti alles algus,“ tundis Leidt rõõmu Smushie heast käekäigust.

Kliki, et kommenteerida

Pead postituse lugemiseks olema sisse logitud Logi sisse

Kommenteeri!

Loe veel - Uudised

Üles