Kontakteeru meiega

Eestis pakuvad parimaid lojaalsusprogramme reisijate vedajad

Uudised

Eestis pakuvad parimaid lojaalsusprogramme reisijate vedajad

Kantar Emori poolt läbi viidud uuring näitab, et eestlased peavad kõige kasulikumateks lojaalsuprogrammide pakkujateks valdavalt reisijate veoga tegelevaid ettevõtteid: esikuusiku seast hõivavad neli kohta Elron, Tallink, Air Baltic ja Lux Express. 

Top 6 seast leiab lisaks reisijate veoga tegelejatele ka kaubandusettevõtteid: NS King, Circle K ja Partnerkaart.

Pingerida näeb välja järgmine: 1. Elroni sõidukaart
2. NS King
3. Tallink (Club One)
4. Air Baltic/Lux Express (PINS kaart)
5. Circle K Extra Club
6. Partnerkaart

Miks on edukaim just reisijavedu pakkuv ettevõte? 

“Reisijaveoettevõtete edu võib seletada sellega, et nende lojaalsusprogramme kasutavad inimesed, kes liiguvad palju, sestap tekib ka püsikliendi eeliste kasutamisest vägagi tuntav rahaline kasu koos kõigi muude hüvedega,” selgitab Kantar Emori tootejuht Tauno Mändla. “Kantar Emor viis lojaalsusprogrammide atraktiivsuse trendiuuringu esmakordselt läbi tunamullu ja ka siis osutus tugevaimaks Elroni kliendiprogramm.”

Osa lojaalsusprogrammidest on nõrgad

Tauno Mändla sõnul näitasid uuringu tulemused, et märkimisväärne hulk Eesti ettevõtete lojaalsusprogrammidest on nõrgad, seda arvestades nii nende tuntust kui kasutajate rahulolu ja programmi eeliste tajumist võrdluses teiste lojaalsusprogrammidega.

„On püsikliendiprogramme, mille puhul jääb arusaamatuks nende loomise eesmärk ning kasu nii ettevõttele kui klientidele,” märgib Mändla. “Paljudele on ju tuttav olukord, kui teenindaja uurib meilt ostu sooritades, kas me oleme antud ettevõtte püsiklient, ja me ei oska sellele küsimusele isegi vastata. Teenindaja leiab siis küsimusele vastuse meie isikukoodi abiga. See on näide nõrgast ja mittetoimivast lojaalsusprogrammist.“

Tallinki ClubOne kliendile kõige atraktiivsem

Suurimat kliendikasu ehk enim eeliseid teiste programmide ees pakub täna klientide hinnangute kohaselt Tallinki Club One programm.

„Meie jaoks on oluline oma lojaalsusprogrammi pidevalt arendada,“ märkis Tallink Grupi Club One’i juht Helena Raud. „Arendamine tähendab suurel määral ka olemasoleva kliendi kuulamist. Kuna oleme olemuselt rahvusvaheline programm, siis ei sobi meile Eestis laialt levinud ID-kaardi põhine kasutus. Seetõttu otsustasime eelmisel aastal viia oma kliendikaardi hoopis mobiili ja pole pidanud oma otsust kahetsema – esimese üheksa kuuga on digitaalse kliendikaardi endale laadinud juba rohkem kui 100 000 klubilist.“

Raud lisas, et Tallink peab oluliseks pakkumiste pidevat värskendamist, et ka pikaajalised kliendid leiaksid endale alati midagi uut ja huvitavat.

„Viimane suurem uuendus toimus mullu detsembris, mil avasime Club One veebipoe, kus klubilised saavad osta suurepärase hinnaga parfüüme ja kosmeetikat ning tasuda ostude eest osaliselt punktidega,” märkis Raud.

Lojaalsusprogrammide atraktiivsuse uuring hõlmas 37 kliendiprogrammi, uuring toimus tänavu veebruaris ja selles osales 1318 inimest vanuses 20-70 aastat.

Lojaalsusprogrammide tugevust mõõdeti rahvusvahelise TRI*M indeksiga, mis võtab aluseks kaks olulist komponenti: lojaalsusprogrammiga rahulolu ning eeliste tajumine teiste programmidega võrreldes.

Tulemused: Elroni TRI indeksiks on 81; NS King 79; Tallink (Club One) 76; Air Baltic/Lux Express (PINS kaart) 76; Circle K Extra Club 76 ja Partnerkaart 76.

Kliki, et kommenteerida

Pead postituse lugemiseks olema sisse logitud Logi sisse

Kommenteeri!

Loe veel - Uudised

Üles