Kontakteeru meiega

Lidl hakkab toiduraiskamise vastu võitlema

Lidl jaekauplus. Foto: AFP PHOTO / Justin TALLIS
Lidl hakkab kummalise kujuga saaduseid odavama hinnaga müüma. Foto: AFP PHOTO / Justin TALLIS

Uudised

Lidl hakkab toiduraiskamise vastu võitlema

Saksa jaekauplustekett Lidl teatas, et nende Suurbritanna haru asub toidurasikamise vastu võitlema. Kett osaleb Suurbritannia kampaanias “Too Good To Waste” (“Liiga hea, et raisku lasta”).

ÜRO Toidu- ja Põllumajandusorganisatsiooni väitel visatakse maailmas ära vähemalt kolmandik toodetud toidust. Suurejoonelise raiskamise vastu on alustatud mitmeid kampaaniaid, millest edukaimad näiteks Taanis, Suurbritannias ja Lõuna-Koreas. Suurbritannia kampaaniaga “Too Good To Waste” liitunud jaekett Lidl toob toiduraiskamise vähendamiseks turule uue toote – viis kilo kaaluvad puu- ja juurviljakomplektid, mille hinnaks vaid 1,5o naela.

“Konksuks” on see, et komplektis olevad saadused on ebastandartse kujuga. Tavakaubanduses praagitakse säärased “koledad” puu- ja juurviljad tavaliselt välja kas tarbijate soove ennetades või vastavalt Euroopa Liidu puu- ja juurviljade turustamisstandarditele.

Algatusega on liitunud ka teised toidupoed, küll aga kallima hinnaga. Näiteks Asda ja Morrisons müüvad “iseloomuga” saaduste komplekte 3–3,5 naela eest. Morrisons on asunud müüma ka “iseloomuga” lõikelilli, mis ei vasta ideaalse lille kujutisele. “Iseloomuga” lillekimbu eest peab välja käima 3 naela, samas kui standartne kimp maksab 5 naela.

Loe veel - Uudised

Üles