Kontakteeru meiega

Ökosmuutid laiendavad Salvesti haaret eksportturul

Salvest Smushie mango-apelsini. Kujutis: Salvest
Eesti tarbijate poolt ostetuim Salvesti smuutitoode on mango-apelsinismuuti datlitega. Kujutis: Salvest

Uudised

Ökosmuutid laiendavad Salvesti haaret eksportturul

Salvest teatas täna, et nende ökoloogiline smuutisari Smushie kogub eksportturgudel üha populaarsust ja on jõudnud lisaks naaberriikidele ka Sloveeniasse ning Hong Kongi. 2017. aastal moodustas eksport ligi 18% Salvesti käibest.

Eelmise aasta oktoobris turule tulnud Smushie supersmuutid saavutasid aastaks seatud müügieesmärgid kuue kuuga. Ainuüksi Eestis on tänaseks müüdud 13 kaubikutäit ehk 220 000 Smushiet ning kodumaised mahesmuutid on hoogsalt laienenud ka välisturgudele. Salvesti ekspordijuhi Meelis Leidti sõnul moodustas eksport 2017. aastal ligi 18% Salvesti käibest, mis toona saavutati eelkõige tänu beebitoitudele.

Eksport ka Hong Kongi

Ökoloogiline smuutitoode Smushie on leidnud turu nii Soomest, Lätist, Leedust, Sloveeniast, Kreekast kui ka Prantsusmaalt ning isegi Hong Kongis. Salvesti müügi- ja turundusjuhi Triin Kõrgmaa sõnul on kodumaisel turul populaarseim mango-apelsinismuuti datlitega. Toode pälvis ka tänavusel Eesti Parima Toiduaine konkursil ka parima puu- ja köögiviljatoote hõbemärgi.

„Jaekettide tagasiside põhjal ongi mango üks armastatumaid maitseid smuutide kategoorias,“ selgitab Kõrgmaa, kelle sõnul on tegelikult kõik Smushie maitsekooslused – mango-apelsini-datli, mustsõstra-kookose ja mustika-jogurti – saanud eestlastelt ühtviisi positiivset tagasisidet.

Tootesari valitud innovatiivseimate sekka

„Sarnaselt eestlastele armastavad magusamaitselist mango-apelsinismuutit ka Kesk- ja Lõuna-Euroopa inimesed, Põhjamaades on lemmikuks kujunenud aga mustika-jogurtismuuti,“ räägib Salvesti ekspordijuht Meelis Leidt maitse-eelistuste erinevusest.

Smushie võidukäik meil ja mujal on julgustanud tootjat smuutisarja laiendama. Suve algul jõudis Eestis poelettidele uus pirni-kiivismuuti, millele on lisatud väetoiduks peetavat spirulinat. Vaid paari kuuga on seegi toode pälvinud palju kiitust ning see valiti ka Euroopa suurima toiduainetööstusmessi SIAL innovatsioonistendi toodete hulka.

„Meie tootearendajad tegutsevad juba uute põnevate katsetustega ja tulevikuplaanid on ambitsioonikad – plaanime Smushie supersmuutidega laieneda uutele välisturgudele, aga kindlasti ka Eesti tarbijaid üllatada,“ sõnab Kõrgmaa.

Loe veel - Uudised

Üles